Select the country you are shipping to.
CONTINUE

$161.27

for 1carton (10 tiles)

WOODHAVEN Walls

Item #: 1140

Regular price

$5.56 /sq. ft. Covers 29 sq. ft. $161.27 /carton

1 carton

(10 tiles) covers 29 sq. ft.

Surcharge debug info:

  • Current zip code: 63060
  • Current surcharge percentage: 50
  • Original price: $8.34
  • Original price per sqft: $5.56
  • New price per sqft: $5.56
  • New price with surcharge: $241.90

Discounts debug info:

  • Discounts: true
  • Volume Discounts:
  • start date: 2023-02-20 03:00
  • end date: 2023-03-03 15:00
  • Normal price: calculating...
  • New price: calculating...
  • Normal price sqft: calculating...
  • New pricesqft: calculating...

Sale!
Best Seller
WOODHAVEN Walls
WOODHAVEN Walls
WOODHAVEN Walls
WOODHAVEN Walls
WOODHAVEN Walls
WOODHAVEN Walls
WOODHAVEN Walls
    WOODHAVEN Walls
    WOODHAVEN Walls
    WOODHAVEN Walls
    WOODHAVEN Walls
    WOODHAVEN Walls
    WOODHAVEN Walls
    WOODHAVEN Walls
    Sold & shipped by

    WOODHAVEN Walls

    Item #: 1140

    Regular price

    $5.56 /sq. ft. Covers 29 sq. ft. $161.27 /carton

    1 carton

    (10 tiles) covers 29 sq. ft.

    Surcharge debug info:

    • Current zip code: 63060
    • Current surcharge percentage: 50
    • Original price: $8.34
    • Original price per sqft: $5.56
    • New price per sqft: $5.56
    • New price with surcharge: $241.90

    Discounts debug info:

    • Discounts: true
    • Volume Discounts:
    • start date: 2023-02-20 03:00
    • end date: 2023-03-03 15:00
    • Normal price: calculating...
    • New price: calculating...
    • Normal price sqft: calculating...
    • New pricesqft: calculating...

    Ships in 2-4 weeks
    Most delivery dates can be tracked after shipment.
    |
     
    Easy 30-day returns

    Returns
    30-day returns on eligible orders. Read our return policy to learn more.

    Easy 30-day returns

    1 cartons

    10 tiles, covers 29 sq. ft.

    $161.27

    Quantities are based on a 0 sq. ft.* room size.

    *Additional 2% material was added to cover any breaks or waste

    FREE shipping on qualified orders over $999
    FREE shipping on qualified orders over $999
    FREE shipping on qualified orders over $999

    Product sample: $5.00

    Ships FREE in 3-5 business days


    Buy 3, get 1 free


    Product sample: $5.00

    Ships FREE in 3-5 business days


    Buy 3, get 1 free


    Product sample: $5.00

    Ships FREE in 3-5 business days


    Buy 3, get 1 free

    12000 11998 12000 12000 12000

    Details

    WOODHAVEN Walls are the easy way to create stunning accent walls, modern wainscoting looks, or cozy-up an entire room. Available in various finishes, WOODHAVEN Walls are durable and sure to bring charm to your residential indoor space.

    They are rated Standard sag/humidity meaning they are not recommended for high-moisture or outdoor areas, they are only appropriate for installation in climate-controlled interior spaces.

    Sold & shipped by
    0 of 1

    Sound Absorption
    (NRC)

    0 of 50

    Sound Blocking
    (CAC)

    Fire Rating: Class A

    Flame-spread 25 or less, smoke developed 50 or less
    What do these features mean?

    WOODHAVEN Walls are the easy way to create stunning accent walls, modern wainscoting looks, or cozy-up an entire room. Available in various finishes, WOODHAVEN Walls are durable and sure to bring charm to your residential indoor space.

    They are rated Standard sag/humidity meaning they are not recommended for high-moisture or outdoor areas, they are only appropriate for installation in climate-controlled interior spaces.

    Sold & shipped by
    0 of 1

    Sound Absorption
    (NRC)

    0 of 50

    Sound Blocking
    (CAC)

    Fire Rating: Class A

    Flame-spread 25 or less, smoke developed 50 or less
    What do these features mean?
    Customer Reviews
    4.9 Based on 99 Reviews
    5 ★
    92% 
    91
    4 ★
    5% 
    5
    3 ★
    2% 
    2
    2 ★
    0% 
    0
    1 ★
    1% 
    1
    Customer Photos
    Write a Review Ask a Question

    Thank you for submitting a review!

    Your input is very much appreciated. Share it with your friends so they can enjoy it too!

    Filter Reviews:
    RF
    07/22/2024
    Ron F.
    United States

    Planks look nice but could be packaged better

    Several of the 10 cases I ordered were damaged on the ends. Most likely that was caused by the carrier. However, it would be easy and inexpensive to put a cushion on the opposite end from where the clips are packed. All the end damage caused was on the ends opposite of the clips, where there is no protection other than the carton itself. Also, the stacked cartons (10) were larger than the pallet, so there were a few planks with edge damage due to rough handling with a fork lift or pallet jack. Some side protection would have been nice. I had to order an extra carton from a local supplier to ensure I would have enough good pieces to complete my project. Happy with the product, no so happy with the lack of care in packing for shipment.

    LR
    07/04/2024
    Louis R.
    United States United States

    Yy

    Project incomplete

    JD
    05/28/2024
    Joseph D.
    United States United States

    Armstrong ceiling tiles

    Easy to install! Looks great

    CH
    05/20/2024
    Carolyn H.
    United States United States

    Phenomenal customer service

    Total transformation of our old living room with the Woodhaven Painted White planks. Ran out two planks short due to funky dimensions messing up the calculation. Was told would have to wait nearly a month for local supply (Lowe's) OR pay a ton of shipping for ONE MORE BOX of planks direct from Pa., and guess what? Armstrong decided to help out w/ the shipping. No words. THANK YOU A MILLION TIMES!!! My carpenter was so impressed with how well this went up (on our horrid, yucky, 1940's swirly-shiny-plaster cracked & sagging ceiling) that his wife is thinking of using the product for their ceiling too. I am ecstatic at the gorgeous outcome (exceeds expectations) but am deeply touched by Armstrong's compassion in helping us get those last planks up! Mwah!!!

    VS
    05/18/2024
    Vincent S.
    United States United States

    Outstanding. Looks awesome and great customer service

    The ceiling looks amazing. I had a few extra boxes and they let me return them no problem. I will never put in a drywall ceiling again.

    MM
    05/13/2024
    Michael M.
    United States United States

    Nice design

    Some pieces arrived broken

    05/15/2024

    Kanopi by Armstrong

    Hello, Thank you for reaching out to us about your order and please allow us to apologize for the damages you encountered, we know this can be frustrating as you are attempting to complete your project. We do offer replacements free of charge! You can request replacement material using the link below. If you have any further questions or concerns please don't hesitate to reach back out to us, it is always our pleasure to assist! https://kanopibyarmstrong.com/pages/return-form Thank you, Tyler

    KM
    03/27/2024
    Kit M.
    United States United States

    What a change

    I really like woodhaven ceiling planks,no screw holes to look at, is what we was looking for, love it ,love it, was easy to work with !! : )

    Kanopi by Armstrong WOODHAVEN Planks ReviewKanopi by Armstrong WOODHAVEN Planks Review
    BB
    03/24/2024
    Bruce B.
    United States United States

    Ceiling Planks

    Yes on the prompt order filling and delivery. They’ve yet to be installed but look forward to the finished installation

    Frequently asked questions

    Recently viewed

    Have questions? We’re here to help

    Chat with us

    Our customer service can answer any of your ceiling questions.

    chat now

    Give us a call

    Our friendly experts will help you find exactly what you need.

    Call Us: (866) 438-8833

    What are you looking for?

    Cart summary

    Added!

    away from FREE shipping!

    Add XX more carton to qualify

    Test Product

    carton away from

    Add XX more carton to qualify

    Test Product

    Your cart is empty

    Product(s) sold & shipped by

    Cooledge Lighting

    Spacekit